به نام خدا

جناب آقای استاندار شما نماینده دولت احمدی نژاد در استان یزد هستید و به نظر می رسد با چنین تفکراتی باید برخورد کنید من یک شهروند یزدی هستم و هیچ رابطه ای با مردم و فرماندار بافق ندارم اما وقتی گزارش ایسنا (که در زیر آمده) ازتجمع مردم روستای مبارکه و پاسخ بسیار غیر منطقی فرماندار بافق راشنیدم که درپاسخ به حل مشكلات مردم بيان داشتند:

 اين مشكلات به جامانده ازدوران دولت قبل است و قول مساعدي براي حل آن نمي دهم،!!!

با خود گفتم  اولا اگر این شیوه تفکر یک فرماندار باشد اصلا صلاحیت ایشان برای فرمانداری زیر سوال می رود چرا که این فرماندار فراموش کرده که در دولت جمهوری اسلامی فرماندار شده که همه مسئولین خدمتگزار مردم هستند، خدمتگزار نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر و در این جایگاه وظیفه فرماندار است که به مشکلات مردم رسیدگی کند و این قول را همه خدمتگزارها همان روز اول داده اند ثانیا اگر تفکر ایشان درست باشد که هیچ کس نباید کاری در این مملکت انجام دهد چرا که مشکلات مردم ریشه در دولت ستم شاهی و طاغوت دارد!!!!

من وظیفه خود را انجام دادم یعنی با ارسال این نامه بر سر شما فریاد زدم(مطابق فرمایش شمادر ابتدای پذیرش مسئولیت ) حال شما چکارد می کنید؟

گزارش 

به گزارش خبرنگارايسنا- منطقه يزد؛جمع كثيري ازمردم روستاي مباركه بافق در جهت حل مشكلات روستاي محروم خود، در تجمعي مقابل فرمانداري، خواستار تعلق بخشي ازعوارض زيست محيطي شركت سنگ آهن بافق به روستا شدند.

آنان اعلام مي‌داشتند؛ سالانه اين عوارض به شوراي شهر تعلق مي‌گيرد و اين در حاليست كه اين روستا بسيار محروم است.

فرماندار بافق در بين تجمع كنندگان حضور يافت و مردم اين روستا وي را ازديگر مشكلات خود از جمله بيكاري،عدم اجراي طرح هادي روستاي مباركه ، عدم تكميل آسفات راه تبانير-چغارت كه باعث آلودگي در محيط زيست منطقه شده، آگاه كردند.

تفكري درپاسخ به حل مشكلات مردم بيان داشت: اين مشكلات به جامانده ازدوران دولت قبل است و قول مساعدي براي حل آن نمي دهم.

يكي ازاهالي روستاي مباركه نيزدرگفتگو با خبرنگار ايسنا- منطقه يزد؛ اظهار داشت: استدلال شوراي شهر در خصوص عدم تخصيص بخشي از عوارض دريافتي از شركت سنگ آهن به روستا را خارج از محدوده بودن روستا از حوزه استحفاظي شهرداري مي‌باشد.

وي ادامه داد: اين در حاليست كه شركت سنگ آهن در فاصله 10 كيلومتري شهر قرار دارد و روستاي مباركه تنها 3 كيلومتربا شهربافق فاصله دارد.

لازم به ذكر است، روستاي مباركه بافق بيش از 3 هزار نفر جمعيت دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا